18 Temmuz 2015

SANGRİA NASIL YAPILIR? TARİFİ

DRAGOS

             Bugün gezi yazısından daha öncelikli birşey ekleyeyim dedim. Havalar sıcakken, tatil zamanları gelmişken ve  toplaşıp edilen  muhabbetler çoğalmışken    bu muhabbetleri tatlandıracak bir tarif vereceğim. Bu içki ile İspanya'da tanıştım, ne zaman toplansak bunu zevkle yapıyorum ve artık yapıyoruz :) Aslında Catalunya'da bu içkiyi bolbol yapıp içmelerinin nedeni az paraya çok içme felsefesiymiş.  Lafı uzatmayayım...
catalunya
BARCELONA

uyarı: göründüğü kadar masum değil ;) anında çarpar anlamazsınız.


Malzemeler :
ennn ucuzundan bir şarap alabilirsiniz çünkü kaliteli şaraba yazık olur. Köpek öldüren bile gider :)

1 şişe kırmızı şarap
1-2 su bardağı kadar votka (tadına bakın istediğiniz kadar ekleyin)
1 bardak nar  suyu
1-2 bardak portakal suyu  (ben  bunların en orjinale yakınını alıyorum)
3-4 çorba kaşığı toz şeker ( tadına bakıp şekeri damak zevkinize göre ayarlayın)
2  limon, 1 elma, 1 portakal, 1 şeftali ve kivi, çilek ne isterseniz doğrayıp içine atın.
EDİRNE
buz koymayı unutmayın ya da buz gibi soğutun.
ben bir-iki gizli bir şeyler daha ekliyorum ama oda benim sırrım  ;) herşey yaratıcılığınıza kalmış.

Öyle lezzetli oluyor ki içenlerin halide böyle oluyor:)

KOKTEYL
GREECE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder