30 Nisan 2012

CUNDA







biz altınoluk'tan minübüsle bir yere kadar gittik sonra küçük partner tipi dolmuşlarla Cunda'ya geçtik .


         10 dakikalık bir yolla, belki okadar bile sürmemiştir. aslında altınoluktan tekne tuırları vardı ama kaçırmışız bizde kara yolundan gitmeye karar verdik.  cunda'yı görünce  sokak sokak gezip, yine hayallere kapılıp ne kadar emlakçı ilanı varsa telefonlarını alıp kaydettim:  " belki birgün ev alırım ordan", diye :) kuantum yapıyorum fena mı?  ama sonra cunda'lıların ilginç dondurma satma yönteminden sonra karar değiştirdim. bildiğiniz rahatsız ediyorlar.


 Dayanamayıp dondurma aldığımız bir yerdeki çocuğa da sorduk: "neden tacizci gibi laf atma gereği duyuyorlar", diye. çocuk : " abla turistlerin hoşuna gidiyorda ondan" dedi :))  çok saçma bir durum. ben şahsen cunda da bir kaç gün kalmak isterdim.  yunan müziği yapan  tavernaları, daracık sokakları, inanılmaz güzel minik butik otelleri,  kocaman  kilisesi ve değirmeniyle çok şirin bir yer. Cunda'da sakız dondurması meşhur :) rengarenk dondurmalar, boyasız diyorlar ama imkansız :))

3 yorum:

  1. Boyalı o dondurmalar boyalı :)

    YanıtlaSil
  2. turıstlerın hosuna gıdıyor muhbbetı hıkaye :Dıyı sallamısın abla ben oyle bı cevap vermedım orayı bılen ınsanlar huyundanmıdır suyundanmıdır bende cozemedım daha buyurun cekmeden o dondurmayı almıyorlar :Dev falan alma abla zaten yabancıları pek sevmıyolar hem bıde artık cok kalablıklastı sen bodrumdan ev al tabı paran yeterse :D:D

    YanıtlaSil
  3. Sana sorduğumuzu hiç sanmıyorum ama olsun :)) inşallah Bodrum'dan da cunda'dan da ev alırım ;))

    YanıtlaSil